علویون

علویون

علویون فاز 5 اندیشه
علویون

علویون

علویون فاز 5 اندیشه

فرزند رشید عماد مغنیه به شهادت رسید.

یک منبع صهیونیستی فاش کرد:

هدف از حمله ممانعت از حملات آتی به اسرائیل بود

یک مقام امنیتی اسرائیل در گفتگو با رویترز، هدف از حمله به کاروان حزب الله را پیشگیری از برنامه های آتی این جنبش بر علیه تل آویو دانست.

به گزارش گروه بین الملل فرهنگ نیوز، یک منبع امنیتی رژیم صهیونیستی در گفتگو با رویترز به شرط آنکه نامش برده نشود، مسئولیت حمله به شماری از نیروهای حزب الله از سوی این رژیم را بر عهده گرفت.

به گزارش جروزالم پست، این منبع امنیتی اعلام نمود که عملیات فوق توسط بالگردهای اسرائیل و در حوالی جولان اشغالی صورت پذیرفته است. به گفته وی، هدف از این حملات پیش گیری از برنامه ای بود که توسط نیروهای حزب الله در شرف وقوع بود.

حزب الله لبنان با محکومیت این رخداد اعلام نموده که نیروهای این گروه صرفا جهت مقابله با تروریست های موجود در سوریه مبادرت به انجام عملیات تجسسی در منطقه قنیطره نموده که با حمله موشکی رژیم صهیونیستی مواجه شده است.

در پی حمله فوق 6 عضو حزب الله به شهادت رسیدند که جهاد مغنیه فرزند حاج رضوان فرمانده پیشین حزب الله و محمد احمد عیسی معروف به ابوعیسی از افراد سرشناسی بودند که در میان شهدا قرار داشتند.

شماری از رسانه ها نیز از احتمال شهادت یک یا دو ایرانی در این حادثه خبر داده اند. امری که به صورت رسمی تایید نشده است. حمله فوق توسط موشک های اسرائیلی پرتاب شده از یک بالگرد به کاروان خودرو حامل نیروهای حزب الله صورت پذیرفته است.

مقامات ارشد رژیم صهیونیستی به مانند رویکردهای پیشین خود از تایید یا رد دخالت داشتن در این حادثه پرهیز نموده اند. از زمان ایجاد تنش در سوریه تا کنون رژیم صهیونیستی به بهانه های متعدد به حریم هوایی و زمینی این کشور تجاوز نموده و مسبب شهادت تعداد زیادی از نیروهای حزب الله و ارتش سوریه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.