علویون

علویون

علویون فاز 5 اندیشه
علویون

علویون

علویون فاز 5 اندیشه

پرده برداری همکار شرق از بزرگ‌ترین توافق قرن!

کیهان

پرده برداری همکار شرق از بزرگ‌ترین توافق قرن!

در حالی که روزنامه زنجیره‌ای شرق توافق ژنو را «پیروزی بزرگ ایران و توافق بزرگ قرن» جا زده بود، عضو متواری این روزنامه می‌گوید در ازای امتیازات فراوان داده شد، هیچ چشم‌اندازی برای پایان تحریم‌ها وجود ندارد.

به گزارش فرهنگ نیوز ، «فرزانه -ر» ضمن مقاله‌ای در وبسایت روز آن‌لاین نوشت: اگر اقدام ایران در رقیق کردن نیمی از اورانیوم ۲۰ درصد غنی شده را در کنار نیمه تعطیل شدن مراکز غنی‌سازی اورانیوم در نطنز و فوردو و نیز پذیرش بازرسی‌های بیشتر آژانس قرار دهیم آنگاه با یک حساب سرانگشتی می‌توان ادعا کرد که ایران تقریبا بزرگترین و صادقانه‌ترین گام‌های امکان‌پذیر را در جریان اجرای تعهدات خود برداشته و بزودی با نهایی شدن توافق بر سر کارخانه آب سنگین اراک و خود راکتور آب‌سنگین اراک می‌رود تا با سرعتی آرام و یک نواخت در آخرهای مسیری قرار بگیرد که باید بتوان توافق نهایی را امضا کرد. در مورد راکتور آب سنگین اراک که بر اساس طرح‌های اولیه قرار بود بهره‌برداری از آن همین امسال آغاز شود ظاهرا توافقی در حال نهایی شدن است. به احتمال قریب به یقین، در پایان این توافق دیگر نه از راکتور ۴۰ مگاواتی آب سنگین اثری باقی می‌ماند و نه دیگر تاسیسات آب سنگین خنداب به کاری می‌آید. زیرا در صورتی که نیروگاه ۴۰ مگاواتی آب‌سنگین تبدیل به یک نیروگاه آب سبک ۴۰ مگاواتی شود برای خنک کردن آن نیازی به آب‌سنگین نیست.

وی با اشاره به موضوع باز طراحی راکتور آب‌‌سنگین اراک افزود: به گفته صالحی «قرار شده با باز طراحی راکتور آب‌سنگین اراک، سوخت آن را از سوخت طبیعی به سوخت غنی‌شده تبدیل کنیم و راکتور را به یکی از مدرن‌ترین راکتورهای تحقیقاتی جهان مبدل کنیم. وی ادامه داد نگرانی آنها در خصوص پلوتونیوم بود که ما این مشکل را حل کردیم و آنها استقبال کردند». آنچه که وی به آن اشاره نمی‌کند این است که آن راکتوری که با سوخت غنی‌شده (نه اورانیوم خالص) کار می‌کند دیگر راکتور آب سنگین نیست و همان راکتور آب سبک است.

همکار روزنامه شرق نوشت: آیا با این همه حسن‌نیت‌ غائله به پایان می‌رسد؟ بی‌تردید نه. دولت حسن روحانی اصرار دارد که توافقنامه نهایی بین ایران و ۵+۱ در چهارچوب زمانی شش‌ماهه امکان‌پذیر است و تلاش می‌کند هرچه زودتر تحریم‌ها به پایان برسد. به رغم همه این تلاش‌ها برای رسیدن به توافق‌نهایی می‌توان گفت که هنوز هیچ چشم‌انداز قابل تصوری در مورد پایان تحریم‌ها وجود ندارد. به دلائل مختلف هر مقام در هر سطحی هر اظهارنظر دیگری در مورد زمان پایان تحریم‌ها مطرح کند قطعا باید آن را به حساب پرحرفی و بی‌مسئولیتی وی گذاشت که معمولا مصرف داخلی دارد.

وی ادامه می‌دهد: «وندی شرمن معاون وزارت خارجه آمریکا و مذاکره‌کننده این کشور در گفت‌وگو‌های ژنو دو ماه پیش در کمیته روابط خارجی مجلس سنا حاضر شد و لیستی از انتظارات از ایران را به کنگره ارائه داد. شرمن در این جلسه تاکید کرد که مذاکرات براساس اعتماد نیست، بلکه فقط براساس راستی‌آزمایی پی در پی است تا مطمئن شویم ایران به تعهدات خود پایبند است. در توافق ژنو یک‌چیز مشخص شده و آن هم این است که هیچ‌چیز مورد توافق نیست تا زمانی که همه موارد یک جا مورد توافق قرار گیرد و این ما هستیم که وضعیت نهایی را می‌پذیریم یا رد می‌کنیم. ما دلیلی برای باقی ماندن فوردو و راکتور آب‌سنگین نمی‌بینیم.»

«فرزانه-ر» می‌افزاید: شرمن در مورد برداشته شدن بخشی از تحریم‌ها هم گفت «تمرکز ما بر حل موضوع هسته‌ای ایران باعث نشده تا ما از موضوع حقوق‌بشر، حمایت از تروریسم و مداخلات ایران در کشورهای منطقه غافل شویم. ما حتی بر روی تاریخ سخت ۳۰ ساله اخیر و سوابق رفتارهای ایران چشم نبسته‌ایم اما باید به دیپلماسی فرصتی بدهیم.» براساس پیچیدگی‌هایی که اشاره رفت هنوز هیچ چهارچوبی برای رسیدن به توافق نهایی وجود ندارد چه رسد به تعیین زمان‌بندی برداشته شدن تحریم‌ها.

با این اوصاف ظاهرا منظور روزنامه زنجیره‌ای شرق از بزرگ‌ترین توافق قرن، بزرگ‌ترین موفقیت برای آمریکا و غرب بوده و نه ایران.


نتیجه تفکر اشرافی گری توهین به ملت است!

جشنی که در کاخ برگزار شد؛

نتیجه تفکر اشرافی گری توهین به ملت است!

هرکس طعم رنج را نچشیده باشد، نمی‌تواند طعم عدالت و مساوات را به جامعه بچشاند. هرکس خوی کاخ‌‌نشینی داشته باشد، نمی‌تواند درد و داغ کوخ‌نشینان را احساس کند.

به گزارش فرهنگ نیوز، میکاییل دیانی در یادداشتی که برای فرهنگ نیوز ارسال نموده است در باب مهمانی زنان برخی از مسئولان در کاخ سعدآباد نوشت: حسن روحانی را قطعا نمی‌شود در یک سال اخیر مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. روحانی شخصیتی است که در طول چند دهه از زندگی‌اش شکل گرفته و باید همه مختصاتش را مدنظر قرار داد و در این میان نباید قرابت فکری وی را با آقای ‌رفسنجانی فراموش کنیم. اینکه دولت روحانی مخرج مشترک دو دولت سازندگی و اصلاحات است امروز برای همگان عیان شده اما بی‌شک نگاه‌های اقتصادی و تبعات فرهنگی آن در دولت روحانی بیش از هر چیز نشأت گرفته از تفکر تکنوکراتیک است که امروز شاهد زاویه آن با نگاه اصیل انقلاب اسلامی هستیم.

توجه به محرومان و مستضعفان از ابتدایی‌ترین شعارهای انقلاب اسلامی ایران بود و امام خمینی(ره) جمهوری اسلامی را حکومت پابرهنه‌ها می‌دانستند، طوری که فرمودند «یک موى سر این کوخ‏نشینان و شهیددادگان به همه کاخ و کاخ‏‌نشینان جهان شرف و برترى دارد.» ایشان به تأسی از جد خود امیرالمومنین(ع) بر این نکته تاکید داشتند که مردم ولی‌نعمتان انقلاب هستند و مسؤولان باید ممنون مردم باشند که می‌توانند به آنها خدمت کنند.

در نظام مدنظر امام و رهبری، بالای شهر، پایین شهر معنا ندارد چراکه عدالت برای تمام مردم ما متصور است، همانطور که امام ما به ما آموخته بود که «گمان نکنید  کاخ‏نشین‌ها بسیار مرفه هستند؛ آنها دل‌هایشان لبریز از تزلزل است، آنها قلب‌هایشان آرام نیست. تزلزلى که در بین کاخ‏نشین‌ها هست در بین کوخ‏نشین‌ها نیست.» رسیدگی به پابرهنگان دغدغه ایشان بود و آنقدر به آنها عشق می‌ورزید که می‌فرمود: «همین پابرهنه‏ها ایستادند در مقابل توپ، تانک، مسلسل. ایستادند و پیش بردند کارشان را. این ابرقدرت‌ها همه پشتیبان شاه بودند، و این مردم پابرهنه با مشت ایستادند در مقابل تانک، خون دادند و عقب زدند آنها را که دیگر نتوانست این [شاه‏] بماند خودش اینجا، آنها هم که رفتند».

آنچه گفته شد گوشه‌ای از چارچوب نظری و سیره عملی بنیانگذار جمهوری اسلامی در مواجهه با مردم بود و البته از سوی رهبر حکیم انقلاب نیز ادامه یافت. شاید این جملات رهبر معظم انقلاب برای دولت یازدهم که با زبان آوردن «کرامت انسانی» رأی آورد بیش از همه مثمرثمر باشد که فرمودند: «امروز در بعضى از گفته‌ها و اظهارات، راجع به شأن و شخصیت و شرف و کرامت انسان در جامعه حرف زده مى‌شود. این بلاشک از اصول اسلامى است اما کدام نقض کرامت انسانى بالاتر از اینکه انسانى، رئیس عائله‌اى، پدر خانواده‌اى، در جامعه‌اى که در آن همه‌چیز هم هست، نتواند اولیات زندگى فرزندان خودش را تأمین کند؟! کدام تحقیر از این بالاتر است؟! کدام نقض شخصیت و شرف و کرامت انسانى از این بالاتر است؟! صبح تا شب کار کند، آخرش به من یا به شما یا به آن مسؤول دیگر نامه بنویسد که من دو ماه است به خانه‌ام گوشت نبرده‌ام! یک وقت در جامعه گوشت و میوه نیست، من و شما هم نمى‌خوریم، یک وقت در جامعه امکانات رفاهى نیست، من و شما هم استفاده نمى‌کنیم، یک وقت ایام عید که مى‌شود، فرزندان من و شما هم لباس نو بر تن نمى‌کنند؛ در این حالت کسى احساس سرشکستگى نمى‌کند- البلیه اذا عمت طابت- اما وقتى همه چیز هست، وقتى کسانى در جامعه با استفاده از فرصت‌هاى نامشروع توانسته‌اند براى خودشان آلاف و الوف و زندگی‌هاى تجملى فراهم کنند، وقتى طبقاتى در جامعه هستند که برایشان پول خرج کردن هیچ اهمیتى ندارد، جمع کثیرى از مردم که در بین آنها رزمندگان و عناصر نظامى و کارمندان دولت و معلمان و روستاییان و مردم مناطق محروم و دور و مناطق جنوب هستند، نتوانند نان و پنیر بچه‌هایشان را فراهم کنند، کدام شکستن شخصیت و شرف انسانى از این بالاتر است؟! شما مى‌خواهید جواب چه کسى را بدهید؟ شما مى‌خواهید دل چه کسى را خوش کنید؟ شما مى‌خواهید چه کسى از شما راضى باشد؟»

اگرچه این نوع نگاه اصیل انقلاب اسلامی به ولی‌نعمتان انقلاب است اما از همان ابتدای دولت هاشمی در سال 68 این قشر بودند که بیشترین صدمات را از کنار توسعه و تعدیل اقتصادی کارگزاران دیدند و کم‌کم اسمشان از مستضعف تبدیل به اقشار آسیب‌پذیر جامعه شد که به گفته مدیران دولت هاشمی، لاجرم باید زیر چرخ‌دنده‌های صنعتی شدن ایران له شوند. تجملگرایی و لوکس‌طلبی الگویی بود که ‌رفسنجانی حتی از تریبون نماز جمعه آن را تئوریزه می‌کرد و این رفتار را مباح می‌دانست.

حسن روحانی نیز که به لحاظ رفتارشناختی تفاوتی با هاشمی در مقوله‌های اقتصادی ندارد از همان ابتدا نوع نگاهش به مستضعفان، نگاهی از بالا به پایین بود؛ چه آنکه در تبلیغات انتخاباتی و در گفت‌وگوی ویژه خبری، روحانی یارانه را که حق ملت است به «صدقه» تعبیر می‌کند و یارانه‌بگیران را کسانی می‌داند که «دستشان به سمت دولت دراز است».

این نوع تفکر بعد از انتخابات نیز ادامه داشت تا آنجا که آقای رئیس‌جمهور 70میلیون ایرانی را که برای هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام کرده بودند «سائل» خطاب می‌کند و می‌گوید: «باب الانصراف مفتوح للسائلین».

مطابق حدیث مشهور پیامبر صلی‌الله‌علیه‌و‌آله «الناس علی دین ملوکِهم» و حدیث شریف امام علی علیه‌السلام، «الناس باُمرائِهم اشبه منهم بآبائِهم» یعنی مردم بر دین ملوک خویشند و مردم به امیرانشان شبیه‌تر هستند تا به پدرانشان، یکی از عوامل مهم ایجاد روحیه‌ مصرف‌گرایی و تجملگرایی در بین مردم، مسؤولان نظام و مدیران ارشد آن هستند که هرچه از مرتبه‌ خاص‌تری در نظام برخوردار باشند، تأثیرگذاری آنها بیشتر است.

به همین علت بود که حضرت امام(ره) همواره خود را الگوی مسؤولان نظام قرار می‌دادند و می‌فرمودند: «رهبر مى‏بایست زندگى‏اش همسان معمولى‏ترین اقشار جامعه و حتى پایین‏تر از آن باشد.» حال باید نگریست که سفرهای نوروزی آقای رئیس‌جمهور به سواحل شمالی و جنوبی ایران یا جشن همسران رئیس‌جمهور، وزرا و سفرا در کاخ سعدآباد در کدام قاموس مسؤولان انقلاب اسلامی می‌گنجد؛ چه آنکه جزو اولین اقدامات امام‌مان بعد از تشکیل حکومت از بین بردن خوی کاخ‌نشینی بود چرا که آن را منافی اخلاق اسلامی می‌دانستند. ایشان می‌فرمودند: «ما باید کوشش کنیم که اخلاق کاخ‏نشینى را از این ملت بزداییم. اگر بخواهید ملت شما جاوید بماند و اسلام آن طورى که خداى تبارک و تعالى مى‏خواهد، در جامعه ما تحقق پیدا کند، مردم را از آن خوى کاخ‏نشینى به پایین بکشید، خود کاخ‏نشینى این خوى را مى‏آورد».

در مکتب امام روحیه کاخ‌نشینی با ذلت‌پذیری و سازش و روحیه کوخ‌نشینی با ایستادگی و دفاع از ارزش‌های انسانی و الهی رابطه تنگاتنگی دارد. بر مبنای این دکترین، زمانی دولتمردان و مردم توان مقابله با دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی را دارند که از مشی ساده‌زیستی در زندگی عدول نکنند و از تعلقات زندگی فاصله گیرند. ایشان می‌فرمایند: «اگر بخواهید بی‌خوف و هراس در مقابل باطل بایستید و از حق دفاع کنید و ابرقدرتان و سلاح‌های پیشرفته آنان و شیاطین و توطئه‌های آنان در روح شما اثر نگذارد و شما را از میدان به در نکند، خود را به ساده زیستن عادت دهید و از تعلق قلب به مال و منال و جاه و مقام بپرهیزید... با زندگانی اشرافی و مصرفی نمی‌توان ارزش‌های انسانی- اسلامی را حفظ کرد».

امام راحل برای اثبات این دکترین خود، سندی به گویایی تاریخ داشتند. سندی که برگ‌برگ تاریخ دیروز و امروز مهر تایید بر آن می‌زند. طبق این دکترین، هرکس طعم رنج را نچشیده باشد، نمی‌تواند طعم عدالت و مساوات را به جامعه بچشاند. هرکس خوی کاخ‌‌نشینی داشته باشد، نمی‌تواند درد و داغ کوخ‌نشینان را احساس کند. امام راحل در یکی از سخنرانی‌های‌شان، نگرانی خود را از مسؤولانی که در خانه‌های مجلل آرمیده و رنج پابرهنگی را نکشیده‌اند، ابراز کرده، حضور آنان را در پست‌های کلیدی، خطرناک خوانده و می‌فرمایند: «نباید به مسؤولیت‌های کلیدی تکیه کنند که اگر به آنجا راه پیدا کنند، چه بسا انقلاب را یکشبه بفروشند و حاصل همه زحمات ملت ایران را بر باد دهند.»

بزرگ‌ترین ضربه تفکر اشرافیگری در بین آقای رئیس‌جمهور، خانواده و همراهانشان که منجر به برگزاری جشن‌های آنچنانی در کاخ سعدآباد با شوی مانکن‌ها و رقص و آواز و فروش لباس‌های چند میلیونی و هدایای میلیونی و... می‌شود، به صدور انقلاب می‌خورد؛ وقتی میهمانان ویژه مراسم همسران سفرای کشورهای مختلف باشند، آنهایی که بخشی‌شان آرزوی اضمحلال جمهوری اسلامی در نظام غرب را دارند و بخشی چشم امید به جمهوری اسلامی برای مبارزه با غرب بسته‌اند، با برگزاری اینگونه مراسم، دشمنان امیدوار و آزادیخواهان ناامید خواهند شد.


" طرح امر به معروف آسان و مؤثر "


" طرح امر به معروف آسان و مؤثر "

یکی از بهترین راه های ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به طور گسترده ( کاملاً عملی و تجربه شده بر روی ۲۰۰۰ بدحجاب ) روش کار به این صورت است که باید ابتدا فایل های زیر را که کاملاً از هر نظر روانشناسی و کارشناسی شده جهت تاثیرگذاری بر روی افراد بدحجاب تهیه شده را از لینک زیر دانلود نموده و چاپ کرده و در پاکت قرار داده و سپس ترجیهاً توسط خواهران به افراد بد حجاب داده شود. این طرح در نوروز ۹۳ در یکی از بقاع شاخص استان فارس با یک میلیون زائر با موفقیت کامل اجرا شده و بین ۲۰۰۰ فرد بدحجاب توزیع شد که آثار مثبت آن مشهود بود. بخش مهم و تاثیر گذار این محتوا حکایات افراد بسیار بدحجابی است که با یک تلنگر بیدار شده و اکنون محجبه و چادری اند. بعضاً این حکایات به طور کلی یا جزئی ریشه ای در حقیقت دارند و با حکایات موجود از این دست در اینترنت متفاوت بوده و کاملاً کارشناسانه برای تاثیر گذاری در افراد بدحجاب تهیه شده اند همچنین یک برگ احکام حجاب و عاقبت افراد بدحجاب تهیه شده است.

امر به معروف,نهی از منکر,حجاب,حضرت زهرا,دانلود پوستر,داستان,روانشناسی,زن,زنان بد حجاب,عفاف,پوشش,بدحجابی,خانم
 

برای داشتن حداکثر تاثیر مثبت در افراد بدحجاب، ایجاد نکردن روحیه مخالفت و جبهه تدافعی در این افراد نقش تعیین کننده ای را دارد
 
لذا در صورتی که ایجاد یک تلنگر سازنده و تاثیر مثبت در فرد بدحجاب و محجبه شدن وی هدف و ملاک اصلی باشد پس گریزی از برخورد کارشناسی شده و استفاده از ادبیات متناسب و تاثیر گذار در آن نوع طرز تفکر خاص نخواهد بود. در امر به معروف و نهی از منکر تذکر زبانی نه تنها مفید است بلکه ضروری نیز به نظر می رسد اما به دلیل ایجاد نشدن کوچکترین جبهه تدافعی و بی اثر نشدن تاثیر بسته های عفاف و حجاب که کارشناسی و روانشناسی شده تهیه شده اند و تذکر به شیوه غیر مستقیم تر که به تاثیر گذار بودن نزدیکتر است
 به افرادی که بسته های عفاف و حجاب را دریافت می نمایند مطلقاً نباید هیچ گونه تذکر حجاب یا ... داده شود.
 
متاسفانه افراد بدحجاب معمولاً با برخوردهای جدی، خشک و بعضاً غیر محترمانه امر به معروف و نهی از منکر می شوند که نه تنها به دلیل ایجاد جبهه تدافعی در او احتمال تاثیر کمتر و کمتر می شود بلکه باعث فاصله گرفتن هرچه بیشتر فرد بدحجاب و ایجاد ذهنیت منفی در او نیز می شود پس هنگام تقدیم کردن پاکت های عفاف و حجاب به فرد بدحجاب، شخص آمر به معروف محترم؛ حتماً و حتماً باید با لبخند، پاکت را به فرد بدحجاب تقدیم نماید. توضیح ضروری اینکه لبخندِ تمسخر و لبخندِ دوستانه کاملاً متفاوت و مشخص بوده و لبخندِ تمسخر نتیجه تمام زحمات را از بین خواهد برد. همچنین برای ایجاد احترام بیشتر نسبت به افراد بدحجاب و اصلاح ذهنیت وی از حجاب و افراد محجبه و هرچه کمتر کردن جبهه تدافعی او؛ شخص آمر به معروف حتماً و حتماً با دو دست پاکت را به فرد بدحجاب تقدیم نماید. چون همه ی انسان ه شیفته ی احترامند و احترام جذب کننده بوده و از جبهه تدافعی فرد بدحجاب می کاهد. همه ی افراد رفتارها و عقایدشان برای خودشان محترم است خواه بدحجاب باشند ، خواه محجبه باشند. هر شخص پوشش خود را مناسب و خود را محترم می داند خواه بدحجاب باشد ، خواه محجبه باشد.. هر شخص سالم از نظر روحی با هر نوع طرز فکر و عقیده ای که داشته باشد همیشه رفتار خود را درست و صحیح می داند و در مقابل مخالفت هایی که با عقاید و رفتارهایش می شود حتی اگر در ظاهر بروز ندهد با جبهه تدافعی و روحیه ی مخالفت برخورد می کند؛ لذا اگر در مورد افراد بدحجاب، جبهه تدافعی این افراد تحریک شود نباید کوچکترین امیدی به ایجاد تاثیر مثبت در این افراد داشت. پتانسیل بسیار زیاد داستان و حکایت : بنده مدیر یک کتابخانه هستم و مکرر مشاهده کردم که جلد کتاب های رمان و داستان به خاطر تقاضا و مطالعه ی زیاد پوسیده شده و از بین رفته است در حالی که شاید بعضی از کتاب های مذهبی در سال حتی یک بار هم امانت برده نشود که این پتانسیل داستان و حکایت را یادآور می شود.

 امر به معروف,نهی از منکر,حجاب,حضرت زهرا,دانلود پوستر,داستان,روانشناسی,زن,زنان بد حجاب,عفاف,پوشش,بدحجابی,خانم

 " دستورالعمل مهم و ضروری تقدیم پاکت به افراد بدحجاب :
۱- به افرادی که پاکت عفاف و حجاب دریافت می کنند هرگز هیچ گونه تذکر حجاب و ... داده نشود.
 ۲- پاکت های عفاف و حجاب با یک لبخند دوستانه و صمیمی به فرد بدحجاب تقدیم شود.
۳- پاکت های عفاف و حجاب حتماً با دو دست به فرد بدحجاب تقدیم شوند.
۴- هنگام تقدیم پاکت به فرد بدحجاب، خادم محترم باید بفرمایند که ”بسته ی تبرکی خدمت شما“ یا سایر عناوین کارشناسی شده ای که مسئولین محترم مَد نظر داشته باشند. اما در هر صورت نکته بسیار مهم این است که نباید کوچکترین اشاره ای به عنوان بسته ”عفاف و حجاب“ یا هر اسم دیگری که کلمه حجاب یا کلمات مشابه در آن باشد و از آن تذکر به افراد بدحجاب فهمیده شود گفته شود و اگر افراد بدحجاب از محتویات پاکت سوال کردند فقط اشاره شود که ” تبرکی است“. چون برای داشتن بیشترین تاثیر مثبت لازم است کمترین حد جبهه تدافعی در فرد حجاب تحریک شود به طوری که بدحجاب اصلاً متوجه نشود به خاطر حجابش این پاکت را به او می دهید. مثلاً اگر روی پاکت چاپ شود یا شخص آمر به معروف به افراد بدحجاب بگوید بسته فرهنگی یا بسته عفاف و حجاب باید فاتحه ی تاثیر گذار را از ابتدا بخوانید و در این صورت تنها کاغذهایتان را هدر داده اید. "
 
از آنجایی که هدف مشترک همه ی دست اندرکاران بسته های فرهنگی، تاثیر مثبت گذاشتن در افراد بدحجاب است و عدول از هر یک از مورد بالا، از احتمال اثرگذاری پاکت ها کاسته و حتی آن ها را خنثی از اثر خواهد کرد لذا به شدت و اکیداً توصیه می شود همه ی آمران به معروف ۴ مورد ذکر شده را در جمع و در کنار یکدیگر تمرین نمایند ( اکیدا توصیه می شود ).


دستورالعمل تهیه ی پاکت ها :
در هر پاکت دو نوع حکایت به عنوان صفحه اول و دوم و صفحه احکام نیز به عنوان صفحه سوم قرار گرفته و به صورتی که موقع بیرون آوردن عنوان یکی از حکایات دیده شود تا شده و در پاکت قرار داده شود. محتوای پاکت هرگز نباید به گونه ای باشد که موقع بیرون آوردن از پاکت ابتدا احکام و عواقب بدحجابی و .. دیده شود که تاثیرگذاری پاکت را خنثی خواهد کرد
. با توجه به اینکه ۶ صفحه حکایت موجود است لذا در هنگام تهیه ی پاکتها می توان ۲ صفحه حکایتی را که در هر پاکت قرار می گیرد همواره به صورت اتفاقی انتخاب شود تا پاکت ها از نظر حکایات تنوع داشته و در صورتی که به چند دوست بدحجاب یا چند خواهر بدحجاب داده شوند حکایات بیشتر و در نتیجه احتمال اثر بیشتری را در آن ها داشته باشد. پاکت های ملخی بهترین نوع پاکت برای انجام این منظور است. عناوین حکایات، کارشناسی شده و جذاب انتخاب شده روشی که معمولاً سایت های خبری در تیترهای خبر استفاده می کنند لذا عناوین را تغییر ندهید.

امر به معروف,نهی از منکر,حجاب,حضرت زهرا,دانلود پوستر,داستان,روانشناسی,زن,زنان بد حجاب,عفاف,پوشش,بدحجابی,خانم
 

این طرح علاوه بر اینکه امکان توزیع در سطح گسترده دارد بلکه این امکان نیز وجود دارد که به افرادی که همیشه تذکر دادن به ایشان برایمان کاری بسیار سخت و مشکل می بود و گاهاً از این واجب الهی فرار می کردیم به این روش به سادگی و آسانی هرچه تمام تر تذکر دهیم. خیلی موقع ها واقعا احساس می کنیم باید به این فرد بدحجاب تذکر داده شود اما نمی دانیم باید به او چه بگوییم یا خجالت می کشیم یا ... اما با این روش کار ما خیلی ساده است و فقط کافیست بدون اینکه چیزی بگوییم یک پاکت عفاف و حجاب ر به وی بدهیم یا حتی در کنار این پاکت هدیه ای نیز تهیه کرده و همزمان به او بدهیم. جالب اینکه به دلیل تذکر غیر مستقیم تر احتمال اثر هم از تذکر مستقیم غیر کارشناسانه بیشتر است. حق نشر این محتوا متعلق به امام زمان (عج) است لذا درج نام کانون/موسسه/سایت، پایگاه بسیج یا هر مرکز فرهنگی در ذیل حکایات و بسته فرهنگی بلامانع است و می توانید به اسم مرکز خود چاپ و توزیع نمایید.
 " لطفا در صورتی که سایت فرهنگی یا پایگاه خبری دارید این طرح را در سایت خود منتشر نمایید یا اگر به مسئولین کانون فرهنگی یا سایر مراکز فرهنگی دسترسی دارید لطفا این روش را به ایشان توصیه کنید تا شما نیز ادامه دهنده ی راه شهید امر به معروف علی خلیلی بوده و در پاسخ به دغدغه های فرهنگی رهبر انقلاب لبیک گفته و ان شاء لله دنیا و آخرت خود و دیگران را آباد کرده باشید "
 

التماس دعا جهت تعجیل در ظهور مولایمان امام زمان عج    

 


منبع :سایت شهید آوینی